Dodaj do koszyka 5 lakierów, a 2 otrzymasz za 2 zł!

ZAMAWIAM

3+2!

ZAMAWIAM

Dlaczego aplikacja NEONAIL nie działa?

Wiele z Was korzysta z naszej aplikacji, jednak czasami zgłaszacie nam, że nie działa ona tak, jak powinna. Jakie są tego najczęstsze przyczyny oraz w jaki sposób sobie z nimi poradzić?

1. Nie mogę zalogować się do aplikacji NEONAIL

Jeżeli problem z aplikacją NEONAIL wystąpi podczas logowania, możesz spróbować rozwiązać go samodzielnie. Jakie mogą być najczęstsze przyczyny?

  • Wyświetla się niepoprawny format emaila – w takiej sytuacji wystarczy, że wpiszesz go ręcznie, zamiast wybierać adres z zapisanych podpowiedzi. Dzięki temu będzie można zalogować się do aplikacji bez żadnych utrudnień.
  • Wyświetla się niepoprawne hasło – spróbuj kliknąć opcję „Nie pamiętam hasła”, aby dostać email z linkiem, który pomoże Ci ustawić nowe.

 2. Nie mogę przeglądać produktów w aplikacji

Czasami zdarza się, że podczas przeglądania katalogu produktów jest problem z przewijaniem strony. W takim przypadku zalecamy skorzystać z przeglądarki (w telefonie lub na komputerze). Intensywnie pracujemy nad tym, aby rozwiązać tę sytuację, dlatego mamy nadzieję, że niedługo uda nam się ten problem naprawić.

3. Nie naliczają mi się punkty za zakupy lub nie mogę skorzystać z darmowej dostawy

W sytuacjach, kiedy masz problem z naliczaniem się punktów lub nie wyświetla Ci się możliwość skorzystania z darmowej dostawy, warto do nas napisać na klub@neonail.pl – wtedy sami uzupełnimy Twoje punkty oraz poprawimy ustawienia.

4. Problemu nie udało się rozwiązać

Jeżeli okazało się, że nasze wskazówki nie rozwiązały Twoich trudności, prosimy o kontakt. Napisz do nas również wtedy, kiedy napotkasz inne problemy z aplikacją, których nie jesteś w stanie zlikwidować samodzielnie. Skontaktuj się wtedy z nami na klub@neonail.pl, a postaramy się pomóc.