Dlaczego aplikacja NEONAIL nie działa?
Wiele z Was korzysta z naszej aplikacji, jednak czasami zgłaszacie nam, że nie działa ona tak, jak powinna. Jakie są tego najczęstsze przyczyny oraz w jaki sposób sobie z nimi poradzić?
1. Nie mogę zalogować się do aplikacji NEONAIL
Jeżeli problem z aplikacją NEONAIL wystąpi podczas logowania, możesz spróbować rozwiązać go samodzielnie. Jakie mogą być najczęstsze przyczyny?
- Wyświetla się niepoprawny format adresu email – sprawdź, czy w nie wpisano w nieodpowiednim miejscu spacji lub innego nieodpowiedniego znaku. Wybieranie adresu z autouzupełniania często pozostawia spację na końcu adresu email – upewnij się, że jest usunięta. Dzięki temu będzie można zalogować się do aplikacji bez żadnych utrudnień.
- Wyświetla się niepoprawne hasło – spróbuj kliknąć opcję „Nie pamiętam hasła”, aby dostać email z linkiem, który pomoże Ci ustawić nowe.
2. Nie naliczają mi się punkty za zakupy lub nie mogę skorzystać z darmowej dostawy
W sytuacjach, kiedy masz problem z naliczaniem się punktów lub nie wyświetla Ci się możliwość skorzystania z darmowej dostawy, upewnij się, że jesteś zalogowany do sklepu identycznymi danymi jak w aplikacji. Bycie zalogowanym tylko w aplikacji nie oznacza, że automatycznie logujemy Cię do sklepu.
Jeśli problem nadal występuje warto do nas napisać na klub@neonail.pl. Prześlij nam zdjęcie paragonu za zakupy w NEONAIL lub numer zamówienia i dodamy Ci punkty ręcznie i zweryfikujemy, dlaczego wystąpił taki błąd.
3. Chcę zmienić adres email konta.
Możesz zmienić swój adres email na dwa sposoby:
- w aplikacji – w lewym górnym rogu rozwiń menu boczne i przejdź do zakładki „Moje konto’. Stamtąd możesz edytować swoje dane, również adres email.
- na stronie sklepu – zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki „Moje dane”. W rubryce z adresem email wpisz nowy adres i zapisz ustawienia. Wyślemy na nowy adres email wiadomość potwierdzającą z linkiem, w który należy kliknąć, aby zmiana się zapisała. Od potwierdzenia zmiany możesz logować się do Klubu nowym adresem email.
4. Problemu nie udało się rozwiązać
Jeżeli okazało się, że nasze wskazówki nie rozwiązały Twoich trudności, prosimy o kontakt. Napisz do nas również wtedy, kiedy napotkasz inne problemy z aplikacją, których nie jesteś w stanie zlikwidować samodzielnie. Skontaktuj się wtedy z nami na klub@neonail.pl, a postaramy się pomóc.