Dodaj do koszyka 5 lakierów, a 2 otrzymasz za 2 zł!

ZAMAWIAM

3+2!

ZAMAWIAM

PRZESYŁKA NIE DOTARŁA DO ODBIORCY

Dlaczego przesyłka nie dotarła do odbiorcy?

  • błąd w podanym adresie dostawy,
  • niedostarczenie przesyłki przez pocztę, bądź kuriera w terminie.

Co zrobić, kiedy przesyłka nie dotarła?

Najważniejsze, aby zawsze podawać poprawny i aktualny numer telefonu. Kurier zazwyczaj dzwoni do Klienta i umawia się na dostarczenie przesyłki.

Należy niezwłocznie skontaktować się z nami, w celu sprawdzenia statusu przesyłki i wyjaśnienia sprawy.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji:

od pon. do pt., w godzinach od 9:00 do 17:00.

+48 612 502 439

sklep.kontakt@neonail.pl