Dodaj do koszyka 5 lakierów, a 2 otrzymasz za 2 zł!

ZAMAWIAM

3+2!

ZAMAWIAM

JAK NALEŻY SKŁADAĆ REKLAMACJĘ?

Jeżeli zakupione przez Ciebie Towary okazały się wadliwe lub też realizacja umowy przebiegła niezgodnie z naszym Regulaminem, możesz złożyć reklamację, w dowolnej, wybranej przez Ciebie formie np.:

a) w formie pisemnej, korzystając z przygotowanego przez nas

FORMULARZA REKLAMACYJNEGO

przesłanego na adres naszej siedziby tj.:

Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. K.

ul. Jasielska 10 a,

60 - 476 Poznań

 

b) w formie mailowej na adres: 

reklamacje@cosmogroup.pl

 

c) za pośrednictwem elektronicznego formularza zgłoszenia reklamacji, dostępnego pod linkiem: www.reklamacje.cosmogroup.pl.

 

Preferujemy zgłaszanie reklamacji za pośrednictwem elektronicznego formularza, ale decyzja o wyborze formy zgłoszenia należy do Ciebie.

W przypadku wątpliwości, możesz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem telefonu:

+48 612 502 448