JAK NALEŻY SKŁADAĆ REKLAMACJĘ?
Jeżeli zakupione przez Ciebie Towary okazały się wadliwe lub też realizacja umowy przebiegła niezgodnie z naszym Regulaminem, możesz złożyć reklamację, w dowolnej, wybranej przez Ciebie formie np.:
a) w formie pisemnej, korzystając z przygotowanego przez nas
przesłanego na adres naszej siedziby tj.:
Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. K.
ul. Jasielska 10 a,
60 - 476 Poznań
b) w formie mailowej na adres:
reklamacje@cosmogroup.pl
c) za pośrednictwem elektronicznego formularza zgłoszenia reklamacji, dostępnego pod linkiem: www.reklamacje.cosmogroup.pl.
Preferujemy zgłaszanie reklamacji za pośrednictwem elektronicznego formularza, ale decyzja o wyborze formy zgłoszenia należy do Ciebie.
W przypadku wątpliwości, możesz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem telefonu:
+48 612 502 448