Dotacje UE

Dostawa i płatności

DOSTAWA I PŁATNOŚCI

1. Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 14 dni roboczych (od momentu otrzymania potwierdzenia).
Prosimy pamiętać, że termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy.

Przesyłki doręczane są w dni robocze na terenie Polski (lub innych krajów europejskich) za pośrednictwem:

- Firmy kurierskiej DPD

- Poczty Polskiej

- Paczkomat In Post

Dokładamy wszelkich starań, aby mogli się Państwo cieszyć zakupionym towarem jak najszybciej, dlatego CZAS WYSYŁKI zamówienia jest podany indywidualnie. Znajduje się on na każdej karcie produktu, tuż pod ikonką DO KOSZYKA. Prosimy o zapoznanie się z nim przed złożeniem zamówienia.

W przypadku zamówień niestandardowych lub chwilowych braków magazynowych czas realizacji może się wydłużyć. W każdym takim przypadku Klienci informowani są telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. Czas realizacji może się również nieznacznie wydłużyć w okresach przedświątecznych. Realizacja oznacza proces od chwili złożenia zamówienia do momentu odebrania przesyłki przez firmę kurierską i dotyczy dni roboczych.

 

2. Płatności można dokonywać w następujący sposób:

a) przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy.
Dotyczy wysyłek z wyborem: paczkomat, kurier DPD lub Poczta Polska.
NUMER RACHUNKU BANKOWEGO:
22 2490 0005 0000 4530 1172 6889
Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. K.
ul. Jasielska 10 a
60-476 Suchy Las

b) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy z opcją odbioru osobistego w
Punkcie Odbioru Osobistego, który realizujemy w siedzibie firmy pod adresem
ul. Jasielska 10 a, 60-476 Poznań.

c) przelewem bankowym poprzez zewnętrzny system płatności DotPay.
Dotyczy wysyłek z wyborem: paczkomatów, kuriera DPD, poczty polskiej lub odbioru osobistego,

d) gotówka za pobraniem - płatność przy odbiorze,

e) kartą płatniczą - płatność przy odbiorze dla zamówień z opcją odbioru osobistego,

f) gotówką - dla zamówień z opcją odbioru osobistego,

g) blikiem i kartą płatniczą.

Karty płatnicze

 

 

3. Koszt przesyłki na terenie Polski.

Do wartości zamówienia doliczana jest kwota odpowiadająca wybranemu przez Klienta sposobowi przesyłki.

 

TABELA OPŁAT

Forma dostawy

Kwota

 (PLN)

 Kurier DPD (paczka ubezp. do 5000 zł) paczka priorytetowa - przelew

 11,99

 Kurier DPD (paczka ubezp. do 5000 zł) paczka priorytetowa - pobranie

 14,99

 Poczta Polska - list polecony priorytetowy (wyłącznie drobne przedmioty) - przelew

 9,99

 Poczta Polska paczka - przelew

 10,99

 Paczkomat In Post - przelew

 9,99

 Paczkomat In Post - pobranie

 Chwilowo  niedostępne

 

Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 7 dni roboczych od daty złożenia (lub poinformowanie Sklepu o potrzebie wydłużenia czasu przeznaczonego na dokonanie płatności). W przypadku nie uiszczenia opłaty w podanym terminie, zamówienie zostaje usunięte. Przesyłki opłacone przelewem są realizowane po otrzymaniu autoryzacji banku lub platnosci.pl.

Przy zamówieniach na kwotę wyższą niż 150,00 zł (do 30kg) - koszty przesyłki GRATIS (na terenie PL)
Promocja nie obowiązuje w trakcie trwania promocji darmowych wysyłek oraz wysyłek paczek powyżej 30kg.

UWAGA! Niektóre produkty z naszej oferty nie podlegają promocji gratisowej wysyłki. Odpowiednia adnotacja zamieszczona jest w opisie produktów.


4. Przesyłki zagraniczne.

 

Promocja, dotycząca darmowej wysyłki za zakupy o łącznej kwocie przekraczającej 150 zł obowiązuje TYLKO i wyłącznie na terenie POLSKI."


KOSZT PRZESYŁKI ZAGRANICZNEJ - TABELA OPŁAT-
KURIER


KRAJ

DOCELOWY

CZAS

DOSTAWY

(DNI)

CENA 1 PACZKA

DO 10 KG

(PLN)

CENA 1 PACZKA

DO 30 KG

(PLN)

Austria

3 - 4

155

175

Belgia

3 - 4

155

175

Bułgaria

4 - 5

165

190

Chorwacja

6 - 7

225

250

Czechy

2 - 3

35

35

Dania

3 - 4

155

175

Estonia

3 - 4

155

175

Finlandia

4 - 5

165

190

Francja

3 - 4

85

85

Grecja

4 - 5

95

95

Hiszpania

4 - 5

225

250

Holandia

3 - 4

155

175

Irlandia

4 - 5

225

250

Litwa

2 - 3

155

175

Luksemburg

3 - 4

155

175

Łotwa

2 - 3

155

175

Niemcy

2 - 3

50

50

Portugalia

4 - 5

225

250

Rumunia

4 - 5

165

190

Słowacja

2 - 3

155

175

Słowenia

4 - 5

165

190

Szwecja

3 - 4

165

190

Węgry

3 - 4

105

105

Wielka Brytania i Irlandia Płn

3 - 4

165

190

 

KOSZTY PRZESYŁKI ZAGRANICZNEJ - TABELA OPŁAT- POCZTA POLSKA

KRAJ

DOCELOWY

CZAS

DOSTAWY

(DNI)

CENA 1 PACZKA

DO 10 KG

(PLN)

CENA 1 PACZKA

DO 30 KG

(PLN)

Austria

6 - 7

130

165

Belgia

6 - 7

145

185

Bułgaria

6 - 7

130

165

Chorwacja

6 - 7

130

165

Czechy

6 - 7

60

75

Cypr

7 - 8

145

185

Dania

5 - 6

130

165

Estonia

6 - 7

130

165

Finlandia

6 - 7

145

185

Francja

6 - 7

145

185

Grecja

6 - 7

145

185

Hiszpania

6 - 7

145

185

Holandia

7 - 8

130

165

Irlandia

8 - 11

145

185

Islandia

7 - 8

145

185

Litwa

7 - 8

130

165

Luksemburg

8 - 9

130

165

Łotwa

2 - 3

130

165

Macedonia

6 - 7

145

185

Malta

6 - 7

145

185

Niemcy

7 - 8

50

50

Portugalia

7 - 8

145

185

Rumunia

8 - 9

145

185

Słowacja

7 - 8

60

75

Słowenia

7 - 8

130

165

Szwecja

7 - 8

145

185

Ukraina

7 - 8

130

165

Węgry

8 - 9

130

165

Wielka Brytania i Irlandia Płn

7 - 9

145

185


5. Przesyłka kurierska - DPD.

Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera - do 48 godziny od momentu nadania przez nas paczki.
Zazwyczaj doręczenie następuje z dnia na dzień.

Aby kurier dostarczył przesyłkę wymagana jest obecność w domu osoby upoważnionej do odbioru paczki.

Można ustalić przybliżony czas dostarczenia przesyłki pomiędzy godziną 10:00 - 17:00.

W przypadku nieobecności adresata, można przesyłkę odebrać osobiście w najbliższym oddziale firmy kurierskiej DPD, bądź zamówić kolejne doręczenie na swój adres. Kolejne doręczenie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, jest wykonywane nieodpłatnie. Zdarza się, iż kurier dzwoni do odbiorcy w sprawie odbioru paczki, zależy to jednak od kuriera i czy kupujący podał nadawcy „NEONAIL" numer telefonu.

Termin odbioru przesyłki wynosi 3 dni i jego bieg rozpoczyna sie od dnia następnego po awizowaniu przesyłki. Brak pozostawionego awizo nie świadczy o braku próby dostarczenia przesyłki.

Przesyłka ubezpieczona jest do kwoty 5000 zl.

 

6. Przesyłka kurierska pobraniowa. DPD (PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE)

Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera - do 48 godziny od momentu nadania przez nas paczki.
Zazwyczaj doręczenie następuje z dnia na dzień.

Aby kurier dostarczył przesyłkę wymagana jest obecność w domu osoby upoważnionej do odbioru paczki.

Płatność następuje u kuriera przy odbiorze (istnieje możliwość otworzenia i sprawdzenia paczki przed zapłatą).

Można ustalić przybliżony czas dostarczenia przesyłki pomiędzy godziną 10:00 -17:00.

W przypadku nieobecności adresata można przesyłkę odebrać osobiście w najbliższym oddziale firmy kurierskiej DPD, bądź zamówić kolejne doręczenie na swoj adres. Kolejne doręczenie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, jest wykonywane nieodpłatnie. Zdarza się iż kurier dzwoni do odbiorcy w sprawie odbioru paczki, zależy to jednak od kuriera i od tego czy kupujący podał nadawcy „NEONAIL" numer telefonu.

Termin odbioru przesyłki wynosi 3 dni i jego bieg rozpoczyna sie od dnia następnego po awizowaniu przesyłki. Brak pozostawionego awizo nie świadczy o braku próby dostarczenia przesyłki.

Przesyłka ubezpieczona jest do kwoty 5000 zl.

UWAGA! Przesyłka kurierska pobraniowa obowiązuje tylko na terenie Polski!

 

7. Lokalizacja przesyłek i status zamówienia.

Przesyłkę można zlokalizować klikając na odpowiedni link poniżej i wpisując w odpowiednim polu numer przesyłki:

a) Kurier DPD - SPRAWDŹ TUTAJ

b) Poczta Polska - SPRAWDŹ TUTAJ

c) Paczkomaty InPost - SPRAWDŹ TUTAJ

 

Status zamówienia można sprawdzić, klikając na poniższy link i wpisując jego numer.

Status Zamówienia - SPRAWDŹ TUTAJ

 

8. Zwroty i reklamacje.

Zwroty i Reklamacje NeoNail

 

 

9. Jak postępować jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryjesz w nim jakieś wady techniczne lub, że został on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, poinformuj nas o tym jak najszybciej.

Jeżeli zauważycie Państwo iż paczka jest zniszczona, prosimy otworzyć paczkę przy kurierze i spisać protokół po czym poinformować nas o tym.

10. Odbiory osobiste.

Odbiory osobiste realizujemy we wtorki i czwartki, w godzinach 11:00 - 14:00 pod adresem:

Cosmo Group Sp. z o.o. Sp.K.
ul. Jasielska 10 a
60-476 Poznań

Tel. +48 618 115 380
Tel. +48 612 502 439
Tel.kom. + 48 508 213 285

UWAGA: w celu przyspieszenia realizacji odbioru osobistego oraz uniknięcia ew. nieporozumień prosimy o podanie numeru zamówienia.

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
zamknij