WSZYSTKIE BAZY I TOPY >>>  -20% !  >>>

KUPUJĘ

PROMO: 2+1 na lakiery!

NA ZAKUPY!

Dostawa i płatności

I. KOSZTY DOSTAWY

1. Przesyłki na terenie Polski

Przy zamówieniach na kwotę wyższą niż 99,00 zł (paczka do 30kg) - koszty przesyłki GRATIS (na terenie PL)

W Klubie Neonail przy zamówieniach na kwotę powyżej 50,00 zł (paczka do 30kg) - koszty przesyłki GRATIS (na terenie PL)

Powyższe warunki wysyłki nie obowiązują w czasie trwania akcji darmowej dostawy oraz w przypadku paczek ważących więcej niż 30 kg.

UWAGA! Niektóre produkty z naszej oferty nie podlegają promocji gratisowej wysyłki. Odpowiednia adnotacja zamieszczona jest w opisie produktów lub w regulaminie promocji.

opłaty PL

2. Przesyłki zagraniczne

AKTUALNIE CZASOWO WYŁĄCZONE.

W związku z aktualną sytuacją wynikającą z ogłoszenia stanu zagrożenia epidemiologicznego oraz wprowadzeniem ograniczeń w dostarczaniu przesyłek zagranicznych przez firmy świadczące usługi przewozowe, uprzejmie informujemy, iż wskazane poniżej informacje o dostępności dostawy naszych produktów poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej mogą być nieaktualne.

Informacje o dostępności dostawy do określonych państw oraz wybranej formie dostawy będą na bieżąco aktualizowane podczas składania zamówienia. W celu uzyskania aktualnych informacji mogą Państwo zweryfikować możliwość dostawy do określonego kraju, bezpośrednio na stronie wybranego przewoźnika.

opłaty PL zagranica

opłaty PP zagranica

Jeżeli nie znalazłeś swojego kraju na liście zachęcamy do skorzystania ze strony neonail.com

 

II. LOKALIZACJA PRZESYŁEK ORAZ STATUS ZAMÓWIENIA

Przesyłkę można zlokalizować klikając wybranego przewoźnika poniżej i wpisując w odpowiednim polu numer przesyłki:

DPDinpostPoczta Polska

Status zamówienia można sprawdzić, klikając na poniższy link i wpisując jego numer.

Status Zamówienia SPRAWDŹ TUTAJ

 

III. SPOSÓB PŁATNOŚCI

1. Płatność szybkim przelewem - elektroniczny przelew bankowy poprzez zewnętrzny system Przelewy24.

    • Karta płatnicza
    • Szybkie transfery
    • Przelewy online
    • Płatności gotówkowe
    • Portmonetki elektroniczne
    • Płatności odroczone PayPo

PayPo Zapłać za 30 dni DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

platności

2. Płatność przelewem tradycyjnym

Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. K.
ul. Jasielska 10 a
60 - 476 Poznań

39 1750 1019 0000 0000 4101 2781

W tytule przelewu prosimy wpisac numer zamówienia NEONAIL.

PRZELEWY ZAGRANICZNE W PLN
Nazwa banku: ALIOR BANK
IBAN: PL 22 2490 0005 0000 4530 1172 6889
SWIFT: ALBPPLPW
Dane odbiorcy: Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. K.

PRZELEWY ZAGRANICZNE W EURO
Nazwa banku: ALIOR BANK
IBAN: PL 29 2490 0005 0000 4600 5672 9190
SWIFT: ALBPPLPW
Dane odbiorcy: Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. K.

3. Płatność gotówką przy odbiorze przesyłki.

Dotyczy wysyłek za pomocą firmy przewozowej DPD.

IV. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za zamówienie w terminie do 7 dni roboczych od daty złożenia. W przypadku nie uiszczenia opłaty w podanym terminie, zamówienie zostaje anulowane.

Proszę pamiętać, że TERMIN otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy.

Przesyłki doręczane są w dni robocze na terenie Polski lub innych krajów europejskich za pośrednictwem:

DPDinpostPoczta Polska

Dokładamy wszelkich starań, aby mogli się Państwo cieszyć zakupionym towarem jak najszybciej, dlatego CZAS WYSYŁKI zamówienia jest podany indywidualnie. Znajduje się on na każdej karcie produktu, tuż pod przyciskiem DO KOSZYKA. Prosimy o zapoznanie się z nim przed złożeniem zamówienia.

W przypadku zamówień niestandardowych lub chwilowych braków magazynowych czas realizacji może się wydłużyć.
W każdym takim przypadku Klienci informowani są telefonicznie lub za pomocą wiadomości mailowej.
Czas realizacji może się również nieznacznie wydłużyć w okresach świątecznych oraz szczególnie wzmożonego ruchu. Realizacja oznacza proces od chwili złożenia zamówienia do momentu odebrania przesyłki przez firmę kurierską i dotyczy dni roboczych.


V. JAK POSTĘPOWAĆ JEŚLI ZAMÓWIONY TOWAR DOTRZE USZKODZONY?

Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryjesz w nim jakieś wady techniczne lub, że został on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, poinformuj nas o tym jak najszybciej.

Jeżeli zauważycie Państwo iż paczka jest zniszczona, prosimy otworzyć paczkę przy kurierzespisać protokół po czym poinformować nas o tym.

Uszkodzenie paczki można również zasygnalizować w panelu paczkomatu, przy momencie jej odbioru.

 

VI. SZYBKIE ZWROTY ZA 0 ZŁ

Złożyłeś zamówienie z dostawą InPost do paczkomatu?
Możesz dokonać darmowego zwrotu DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ