Diamonds Collection to unikatowa linia lakierów hybrydowych, którą stworzyliśmy wspólnie z Wami. Pomagałyście nam nie tylko w wyborze odpowiedniej nazwy dla tej wyjątkowej kolekcji, ale także w dobraniu kolorów, które ostatecznie się w niej znalazły. Miło nam poinformować, że nasze wspólne starania zostały docenione przez jury tegorocznej edycji prestiżowego konkursu Qltowy Kosmetyk.
Błyszczące jak diament
Kolekcja lakierów hybrydowych Diamonds Collection zabłysnęła podczas konkursu niczym diament, podbijając serca jurorów, dzięki czemu otrzymała najwyższy laur w kategorii „Pielęgnacja i stylizacja paznokci”. Produkty z tej serii zachwycają oryginalnością, wyrazistością kolorów oraz drobinkami brokatu, które podkreślają ich unikatowy charakter. Właśnie dzięki temu zyskały status Qltowego Kosmetyku 2019.
W tym roku produkty oceniali m.in. Barbara Kurdej-Szatan, Marcelina Zawadzka, Beata Tadla, Dorota Gardias czy Paweł Woch – dyrektor zarządzający siecią drogerii Laboo, Beata Farmus – dyrektor wydawnicza Magazynu Kosmetyki, Magdalena Ziętkiewicz – redaktor naczelna Magazynu Kosmetyki, a także dermatolog, wizażystka oraz skinekspert.
Jurorzy wzięli pod lupę m.in. kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, produkty ekologiczne, te przeznaczone dla dzieci, produkty dla mężczyzn oraz preparaty do kąpieli. Zwracaliśmy szczególną uwagę na jakość kosmetyków, dopasowanie do trendów konsumenckich i ich skuteczność. Poza nagrodami w poszczególnych kategoriach, oceniający zdecydowali również o przyznaniu wyróżnień za wyjątkowy pomysł oraz duży potencjał sprzedażowy.
Polskie kosmetyki pod lupą
Qltowy Kosmetyk to najstarszy i najbardziej prestiżowy plebiscyt w branży kosmetycznej, organizowany przez magazyn „Kosmetyki”. Tegoroczna edycja przedsięwzięcia była już 23 w historii! Jury konkursowe – złożone z ekspertów w branży kosmetycznej, dziennikarzy oraz przedstawicieli show-biznesu – ocenia produkty, nagradzając te, które szczególnie wyróżniają się nie tylko jakością, skutecznością, dopasowaniem do potrzeb konsumentów, ale także estetyką oraz funkcjonalnością opakowania, spójną filozofią czy sprawnym marketingiem.