Dotacje UE

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Coś poszło nie tak? Twoje urządzenie nie chce współpracować?
Nic się nie stało!
Odwiedź sklep NeoNail, w którym kupiony został produkt.
Dopełnij formalności z pomocą naszej ekspedientki.
O dalszych krokach będziemy Cię informować telefonicznie.

DZIAŁ REKLAMACJI
Kontakt:
Tel: 61 250 24 48
e-mail: reklamacje@neonail.pl


Uprzejmie informujemy, że w stacjonarnych punktach sprzedaży po odejściu od kasy nie można dokonywać zwrotów ani wymian towarów. W szczególnych przypadkach prosimy o udanie się z paragonem do punktu, w którym został kupiony produkt, w celu wyjaśnienia ewentualnych błędów.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
zamknij